fredag 13 februari 2015

Mynt

Idag har jag plåtat lite nya bilder av mina huvudsmycken. Det är såklart lättare att se hur de sitter när de får pryda ett huvud än när det bara ligger platt ner. Därför åkte min snygga skyltdocka fram och fick agera modell. 

Detta coola huvudsmycke har jag flätat i brun mocka och detta blev en blandning i brunt och vintage, då det fick hänga mynt (i vintage) som berlocker.

Du hittar huvudsmycket HÄR!



Min skyltdocka fick ställa upp som modell idag, fast hon såg lite trött ut.......






Myntberlocker är snygga detaljer, det kan man även ha i armband....




som i detta armbandet! Fast här i en kombination av silver och svart. Armbandet har en silverpläterad kulkedja som är flätad med svart mocka och runt om armbandet hänger det silverfärgade myntberlocker.



Mocka är så roligt att arbeta med och i ovan armband har jag använt två olika bruna nyanser av mocka som jag bara har knutit ihop och avslutat med silverfärgade myntberlocker.

Du hittar ovan armband HÄR!


 U 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar