onsdag 31 januari 2018

Nya armbandskombo!

Nu när det närmar sig mot vår (inte riktigt kanske, men jag längtar redan...) fick det även bli lite mer färg på några armband..

Här kommer några av vårnyheterna, det är en kombination av tre armband och alla metalldelar är i rostfritt stål.

Basfärgen i armbanden är brunt och som matchas med rosa respektive turkost i två olika varianter.







Rosa och brunt, armbandet har bruna glittriga facetterade pärlor och två armband med mindre pärlor i rosa och brunt. Ett peacetecken och små stjärnor som berlocker och extra detaljer. I armbandet hänger även en liten tofs i rosa mocka (som jag har klippt och satt ihop)







Turkost och brunt, armbandet har turkosa glittriga facetterade pärlor och två armband med mindre pärlor i turkost och brunt. Ett peacetecken och små stjärnor som berlocker och extra detaljer. I armbandet hänger även en liten tofs i brun mocka (som jag har klippt och satt ihop)





Vilken är din favorit? Själv har jag så svårt att bestämma mig, tror att det är det i turkost.... men jag kommer säkert att ändra mig från dag till dag..


❤ Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar