måndag 30 januari 2017

Halsband med shamballapärla!

Inom kort kommer jag att uppdatera webshoppen med lite vårnyheter, jag har många härliga smycken som väntar på att få visas upp...

En nyhet som redan har kommit upp i webshopen är detta halsband med en svart glittrig shamballa pärla.



Halsbandet har svarta träpärlor och pärlor i rostfritt stål. Hänget består av en svart shamballa pärla och en svart tofs samt en liten stjärna som en extra detalj.



Alla delar är i rostfritt stål!

Du hittar halsbandet här: ujdesign




Vad tycker du om detta? Det har blivit min nya favorit och det tycks det även ha blivit bland mina kunder, då det tog slut snabbt i webbutiken. Men jag kommer att göra fler så att jag kan uppdatera webbutiken på nytt! 


Ha en fin måndag!


❤ Ulrika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar