söndag 21 juni 2015

Äkta silver

Nu finns det även några armband i äkta silver (sterling silver 925) i webshoppen!

Två armband finns det att välja mellan, båda är elastiska och har detaljer mitt fram på armbandet i äkta silver.

Du hittar dem här: ujdesignsmycken







Detta elastiska armband har svarta pärlor i jade och två facetterande pärlor, mitt fram sitter där pärlor och en handsymbol i äkta silver..




Detta armbandet har svarta facetterande pärlor och några små pärlor i howlite, mitt fram sitter ett rör och ett hjärta med en keltisk knut i äkta silver...




Till dessa två armband kombinera jag mitt favorit armband, en enklare tunn kedja med ett litet kors (helt i äkta silver). Det är dessutom så snyggt att kombinera till en mängd andra olika armband, passat till det mesta.


 U 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar