söndag 25 januari 2015

Hello Kitty!
Jag kan bli lite förvånad att Hello Kitty fortfarande är så populärt bland barn.När mina barn var små var denna katt otroligt poppis, fanns överallt på kläder, skor, muggar, borstar, dockor, ja precis överallt!!

Nu när mina barn har blivit äldre har jag inte längre koll på vilka tryck eller figurer som går hem hos de små barnen. Men när jag är ute på julmarknader och ser de mindre tjejernas förtjusning och hur överlyckliga de blir när de ser mina Hello Kitty halsband, så förstår jag att de fortfarande är poppis. Det har blivit många julklappar som har köpts av både mor- och farföräldrar till sina barnbarn.

Så jag kan bara konstatera att de flesta småtjejer går igenom en "Hello Kitty" period i sitt liv. 






Du hittar Hello Kitty halsband HÄR


En liten nyare variant med minipärlor istället för sötvattenpärlor.




Du hittar dem HÄR.

Trevlig söndag!

 U 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar